SUR-RON
LIGHT BEE

WYBIERZ SWOJĄ WERSJĘ

SUR-RON Light Bee L1e

Wersja z homologacją L1e posiada wszystkie niezbędne dokumenty i akcesoria, aby mogła być używana na drogach publicznych. Aby legalnie poruszać się po drogach należy ją zarejestrować jako motorower. Oznacza to, że pojazd ten powinien posiadać dowód rejestracyjny, tablice rejestracyjne i ważne OC. Osoba kierująca pojazdem na drodze publicznej powinna posiadać prawo jazdy kat. B.
Moc oraz prędkość jest ograniczona fabrycznie.

SUR-RON Light Bee OFF-ROAD

Wersja OFF-ROAD nie jest przeznaczona do uczestnictwa na drogach publicznych.
Nadaje się znakomicie do jazdy na polach, po lesie i wszystkich terenach nie objętych drogami publicznymi.
Wersji tej nie można zalegalizować i zarejestrować jako motorower ani żaden inny pojazd jednośladowy.
Moc oraz prędkość motocykla nie jest ograniczona fabrycznie.

SUR-RON Light Bee S

Wspieraj pasję swojego dziecka już od najmłodszych lat i podaruj mu w 100% elektrycznego crossa o lekkiej i prostej konstrukcji, który prowadzi się tak łatwo jak rower! Odpowiednio dobrana moc silnika zapewnia super doznania z jazdy. 17-calowe felgi z profesjonalnymi oponami zapewniają świetną przyczepność przez cały czas, nawet w najtrudniejszych warunkach. SurRon LIGHT BEE S jest lekki i łatwy do opanowania, a daje dużo więcej możliwości i radości niż jazda na rowerze.
LIGHT BEE S – jest super!

47kg

masy własnej
ultralekka konstrukcja

do 70km

zasięgu
ładowanie w 3 godziny

250Nm

maksymalny moment obrotowy
kąt wspinania powyżej 45 stopni

BATERIA ORAZ ŁADOWANIE

BATERIA LI ION SKŁADA SIĘ Z 18650 OGNIW NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OD FIRMY PANASONIC O NAPIĘCIU 60 VOLT I POJEMNOŚCI 32 A.
Bateria da się bardzo łatwo i bezpiecznie wyjąć i można ją ładować poza motocyklem. Stan naładowania baterii jest wyświetlany na podświetlanym panelu LCD, który informuje również o ładowaniu baterii. Wewnętrzna konstrukcja baterii, tak jak i zarządzanie ładowaniem i rozładowaniem baterii, gwarantują bardzo długą żywotność oraz szybkie ładowanie baterii.
Bateria ładuje się zewnętrzną 10 A ładowarką, która może być łatwo schowana do małego plecaka. Czas ładowania całkowicie wyładowanej baterii do 100% pojemności trwa około 3 godzin. Wyraźnie szybsze jest ładowanie na przykład z 20% do 60% pojemności i trwa około 1 godziny (w ten sposób baterię można naładować na przykład podczas obiadu). Dlatego całodzienne korzystanie z motocykla nie jest nierealne.
.

MOC ORAZ ZASIĘG

MOTOCYKL JEST WYPOSAŻONY W SILNIK O MOCY 6 KW (~8,2 KM) . SILNIK JEST IDEALNIE UMIESZCZONY W RAMIE, BLISKO ŚRODKA CIĘŻKOŚCI MOTOCYKLA.
Zestaw napędowy składa się z łańcucha oraz koła zębatego przymocowanego bezpośrednio do tylnej osi.
Razem z niską wagą motocykla (47 kg) zapewnia on interesującą wydajność, a razem z dopasowaną charakterystyką mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo. Motocykl osiąga prędkość 70 km/h.
Motocykl posiada dwa tryby jazdy, które pozwalają na zachowanie optymalnego stosunku mocy i oszczędności baterii. Motocykl jest wyposażony w rekuperację energii, funkcjonującą automatycznie, która zawsze przy puszczeniu gazu, kiedykolwiek podczas jazdy, pomaga ładować baterię.
Przy ostrej jeździe w prawdziwym terenie, z doświadczonym kierowcą o wadze około 95 kg motocykl jest w stanie jechać na pełnym gazie bez zatrzymywania się około 1 godzinę i 20 minut. W trybie ECO w optymalnych warunkach i z prędkością 25 km/h motocykl może przejechać dystans 100 kilometrów. Zachowanie motocykla można bardzo łatwo i tanio zmienić wymieniając rozetę.

KONTROLER

To zupełnie nowo opracowany kontroler, który nieustannie, za pośrednictwem sensorów, monitoruje wiele parametrów oraz optymalizuje współprace pomiędzy stylem jazdy, silnikiem, baterią, radością z jazdy, łatwością prowadzenia, żywotnością i bezpieczeństwem.
Kontroler Sine-Wave X jest o 20% mocniejszy od poprzedniego modelu i zapewnia stopień ochrony IP 67.
IP67 – Taki zapis oznacza, że obudo wa jest całkowicie pyłoszczelna, a podzespołom w żaden sposób nie powinno zagrozić „krótkotrwałe zanurzenie w wodzie”. Pod tym ostatnim określeniem kryje się zanurzenie przez maks. 30 minut na głębokość 1 m (powyżej spodu).

1260mm

mały rozstaw osi
lekkość prowadzenia

270mm

prześwit
łatwość pokonywania wykrotów

203mm

duża tarcza hamulca
krótka droga hamowania

Chcesz przetestować SUR-RON?

UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ!

SUR-RON ZABAWA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE!

Kup SUR-RON

WYBIERZ WERSJĘ DLA SIEBIE!

Przetestuj SUR-RON

UMÓW SIĘ NA JAZDĘ PRÓBNĄ!

Wypożycz SUR-RON

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ