Firma EuroStudio-Silesia Dariusz Eberhardt działa pod wykreowaną nazwą handlową:
Sur-Ron Silesia (surronsilesia.pl)
JazdaNaPrądzie (jazdanapradzie.pl)
www.surronsilesia.pl i www.jazdanapradzie.pl to centrum testowe, wypożyczalnia oraz sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową i stacjonarną pojazdów elektrycznych, w szczególności pojazdów elektrycznych marki SUR-RON, jak również ich wynajem w formie usługi turystycznej na określonych zasadach.
WŁAŚCICIEL CENTRUM TESTOWEGO, WYPOŻYCZALNI I SKLEPU INTERNETOWEGO:
Serwis internetowy www.surronsilesia.pl i www.jazdanapradzie.pl prowadzony jest przez firmę EUROSTUDIO-SILESIA Dariusz Eberhardt, z siedzibą w Gliwicach.
Nazwa banku: ING BANK ŚLĄSKI S.A.
Numer konta: 48 1050 1298 1000 0091 4052 1510
Podmiotem świadczącym usługę płatności online jest PayU
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie wyrażone są w walucie PLN w cenach brutto i zawierają podatek VAT.
1.2. Wszystkie ceny w sklepie dotyczące zakupu pojazdu marki SUR-RON podane są za 1 szt. lub w przypadku części zamiennych za 1 szt. lub komplet w zależności od asortymentu.
1.3. Wszystkie ceny w sklepie dotyczące wynajmu, wypożyczenie lub testowania podane są zgodnie z obowiązującym cennikiem umieszczonym na stronie sklepu.
1.4. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów i usług znajdujących się w ofercie Sklepu.
2. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEN
2.1. Zamawianie towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamawiania.
2.2. Klient może składać zamawianie za pośrednictwem strony www.surronsilesia.pl lub przez e-mail kontakt@surronsilesia.pl (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę ) oraz telefonicznie tel. 609 732 338 (pon.-pt. w godz. 8:00 – 16:00). Złożenie przez Klienta zamawiania telefonicznego lub mailowego nie jest jednoznaczne ze złożeniem przez niego oferty zakupu. W takim przypadku możemy wstępnie przygotować materiał do odbioru osobistego w siedzibie firmy lub do wysyłki.
2.3. Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu środków płatniczych na naszym koncie firmowym.
2.4. W przypadku złożenia zamawiania za pośrednictwem poczty elektronicznej w tytule wiadomości należy wpisać ZAMÓWIENIE, a w treści nazwa produktu lub usługi oraz numerem telefonu Klienta.
2.5. Natychmiast po złożeniu zamawiania za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy.
2.6. Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności z góry) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku w terminie 48 godzin roboczych (staramy się robić to szybciej). W przypadku dokonania zakupu w przeddzień weekendów i Świąt, przesyłka realizowana jest pierwszego dnia roboczego po przerwie.
2.7. Zamawianie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sprzedawcy. Zamówienie Klienta, w przypadku niedostępności któregoś z produktów, może za zgodą Klienta:
zostać zrealizowane częściowo (bez brakujących elementów),
zostać zrealizowane w terminie późniejszym (wydłużonym o czas oczekiwania na brakujący produkt),
zostać anulowane w całości.
2.8. Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.
2.9. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
2.10. W przypadku zakupu pojazdu elektrycznego jest on dostarczany w fabrycznym opakowaniu i wymaga zamontowania kilku elementów zgodnie z instrukcją użytkownika w celu przygotowania do jazdy. Istnieje możliwość wyboru opcji zakupu złożonego produktu za dopłatą …….
3. FORMY PŁATNOŚCI
3.1. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:
– gotówka lub karta w kasie, jeśli odbiór towaru lub usługi następuje osobiście lub na miejscu świadczenia usługi,
– przelewem bankowym,
– przelewem elektronicznym w ramach systemu payu.pl.
3.2. Sprzedawca rozpoczyna realizacja zamawiania w chwili dokonania płatności przez Klienta.
3.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, Sprzedawca realizuje zamówienie po wpłynięciu kwoty odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek Sprzedawcy. Okres płatności w ramach przelewu bankowego wynosi 7 dni roboczych. Po tym okresie zamówienie jest anulowane.
4. KOSZTY WYSYĹKI I DOSTAWA TOWARÓW
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Jest on również uzależniony od wagi i gabarytów paczki. Zamawiany towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Przykładowe koszty wysyłki są podane poniżej:
do 300 PLN za dostawę kompletnego pojazdu pakowanego w karton o wadze 78 kg a terenie całej RP.
Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Gliwicach.
5. SPRAWDZENIE STATUSU PRZESYŁKI
Przed odebraniem przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. Klient ma prawo odmówić odbioru przesyłki, jeżeli po sprawdzeniu jej stanu okaże się, że towar jest uszkodzony, przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić obsługę Sklepu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
6. ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z USTAWÄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, pocięty lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub kserokopię faktury. Sprzedawca gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania towaru.
W przypadku reklamacji prosimy o przeslanie wadliwego towaru do naszego sklepu na adres ul. Górnych Wałów 38/1, 44-100 Gliwice. Koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi Sprzedawca. Do reklamowanej przesyłki należy dołączy paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeżeli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, to Sprzedawca zwróci zamawiającemu pełną kwotę wypłaconą na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.
7. PARAGONY I FAKTURY
Do każdego zakupu otrzymasz od nas paragon fiskalny lub fakturę VAT. Na życzenie Klienta Sprzedający wystawia fakturę VAT. Po zaznaczeniu opcji proszę o wystawienie faktury VAT podczas składania zamówienia, faktura zostanie dołączona do towaru.
Klient pragnący otrzymać fakturę VAT, musi wybrać taką opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.