Sur-Ron Ultra Bee X 2023

32.450,00

Kolejny odważny projekt, kolejny kamień milowy. Nadchodzi nowe!

Opis

SurRon Ultra Bee X 

Jest to wersja bez homologacji drogowej – nie posiada dokumentów i wyposażenia, aby zostać zarejestrowanym i legalnie jeździć po drogach publicznych.

Zaprojektowany na podstawie doświadczenia zdobytego w istniejącej już rodzinie crossów elektrycznych: Surron Light Bee i Strom Bee.

AKUMULATOR I ŁADOWARKA

SurRon w motocyklu Ultra Bee umieścił akumulator litowo – jonowy 74V 55Ah, o łącznej pojemności 4 kWh, masie 20,5 kg i deklarowanym czasie ładowania równym 4,5 godziny. 

Akumulator jest wyjmowany – taka operacja zajmuje mniej niż minutę. Możesz go więc zabrać ze sobą i ładować w dowolnym miejscu. Oczywiście możesz też ładować baterię bez konieczności wyjmowania jej z pojazdu. Jedną z najbardziej ekscytujących modyfikacji, jakie wprowadza SurRon, jest to, że ładowarka Ultra Bee ma swoje specjalne miejsce w schowku pod siedziskiem, dzięki czemu masz ją zawsze przy sobie i możesz ładować swojego SurRon’a Ultra Bee podczas całodniowego wypadu za miasto.

 

ULTRA MOC

Sercem elektrycznego Ultra Bee jest opracowany na nowo układ napędowy. Nowa platforma zapewnia precyzyjne, lekkie i płynne prowadzenie, płynnie oddawaną moc wyjściową i integruje udoskonalony terenowy system kontroli trakcji (SRTC) firmy SurRon, który pomaga pokonywać przeszkody podczas offroad’u.

ULTRA HAMOWANIE

Udoskonalony, inspirowany wyścigami układ hamulcowy zwiększy siłę hamowania na szlakach, a unikalne tylne zawieszenie TR i nowe zawieszenie przednie zainspirują Cię do szybszej jazdy i dalszych skoków.

 

ULTRA ZASIEG

Szczytowa moc elektrycznego crossa SurRon Ultra Bee wynosi aż 12,5 kW, co daje potężny przy tej masie moment obrotowy na poziomie 440 Nm. Zasięg Ultra Bee szacowany jest na 140 km przy średniej prędkości 40 km/h, co z pewnością zaspokoi potrzeby nawet najbardziej zatwardziałych crossowców i da możliwość zabawy w terenie na wiele godzin. Prędkość maksymalna Ultra Bee wynosi 90 km/h.

ZAWIESZENIE

SurRon Ultra Bee jest wyposażony w pełnu regulowany widelec oraz amortyzator KKE, oferując 240 mm skoku przedniego i tylnego koła. Aby zatrzymać 85 kg crossa Ultra Bee razem z kierowcą i pasażerem, motocykl jest wyposażony w pełnowymiarowe hamulce motocykli terenowych. Maksymalne obciążenie SurRon Ultra Bee w przypadku obu modeli – Ultra Bee T i Ultra Bee X wynosi 100 kg. Ta wartość widnieje na wszytkich dokumentach homologacyjnych oraz certyfikatach – natomiast ustaliliśmy, że wytrzyma nawet 2 razy tyle! Oczywiście informację tą sprawdziliśmy przy pierwszej możliwej okazji i potwierdzamy – SurRon Ultra Bee poradzi sobie spokojnie nawet z obciążeniem 200 kg.

ROZMIAR, KTÓRY UCIESZY NAJWYŻSZYCH

 

Wysokość siedziska to aż 910 mm, a prześwit to imponujące 318 mm, natomiast rozstaw osi wynosi 1380 mm. Cross Ultra Bee nadal wyposażony jest w 19-calowe koła, choć z różnymi rozmiarami opon. Przód to 80/100-19 z oponą offroad, natomiast tył standardowo wyposażony w oponę 90/90-19 (również offroad. Ulepszenia w stylizacji Ultra Bee na tym się nie kończą – dostaliśmy nowe, sporych rozmiarów siedzisko, pełnowymiarowe błotniki, osłony dłoni i bardzo solidną płytę chroniącą podwozie.

ZAAWANSOWANE FUNKCJE

W elektrycznym motocyklu SurRon Ultra Bee jest zaawansowana kontrola trakcji oraz system rekuperacji energii, wydatnie zwiększający zasięg motocykla. Kierowcy mogą zmieniać swoje ustawienia na wyświetlaczu znajdującym się przed kierownicą. Zaawansowane funkcje na tym się nie kończą. SurRon Ultra Bee wykorzystuje nowy system IoV firmy Surron, który umożliwia kierowcom dostęp do takich funkcji, jak ogólne informacje o pojeździe, zdalne sprawdzanie poziomu baterii, śledzenie toru jazdy, ochrona przed kradzieżą, aktualizacje OTA i autodiagnostyka systemu. Ma również więcej trybów jazdy niż mniejszy Light Bee, oferując przełącznik na kierownicy, którym łatwo można wybrać jeden z dostępnych trybów jazdy: EKO,DRIVE, SPORT, a także uruchomić bieg wsteczny.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

 

UKŁAD NAPĘDOWY

Typ silnika

Silnik synchroniczny z magnesami trwałymi (PMSM)

Moc szczytowa

12,5 kW

Maksymalny moment obrotowy

440 Nm 

Prędkość maksymalna

90 kilometrów na godzinę 

Maksymalny zasięg

140 km przy 40 km/h, w zależności od terenu

Bateria

Akumulator litowo-jonowy 74 V/55 Ah

Czas ładowania

4 godziny (0-100%)

TRYBY JAZDY

Tryby jazdy                   

Sport, dzienny, Eco, bieg wsteczny

Kontrola trakcji i rekuperacja

System kontroli trakcji Surron (SRTC), system odzyskiwania energii Surron (SERS)

Bieg wsteczny

Aktywowany przyciskiem

 

 

 

 

 

 

 

PODWOZIE

Rama

Kuty stop aluminium

Wahacz

Kuty stop aluminium

Przednie zawieszenie

Odwrócony widelec 37 mm, skok 240 mm, w pełni regulowany

Tylne zawieszenie

Regulowany monoshock TR Intersect, skok koła 240 mm

Przednie koło

19-calowa felga ze szprychami drucianymi, opona terenowa 80/100-19

Tylne koło

19-calowa felga ze szprychami drucianymi, opona terenowa 90/90-19

Przedni hamulec

Hydrauliczny, tarcza 240 mm

Tylny hamulec

Hydrauliczny, tarcza  240 mm

Masa własna

85 kg (187 funtów)

Maksymalne obciążenie

100 kg (220 funtów)

Wymiary pojazdu

2010 x 880 x 1178 mm

Prześwit

318 mm 

Rozstaw osi

1380 mm 

Wysokość siedzenia

910 mm